„Největším benefitem je pro mě skvělá šéfová,“ říká vrchní sestra Vendula Veselá
Jak vypadá práce u terénních zdravotních služeb Ledax? Krátký rozhovor s naší vrchní sestrou vám poskytne vhled do provozu a výzev, kterým čelí při poskytování péče pacientům v jejich domácím prostředí.
Jak vypadá váš běžný pracovní den?
Každý den je jiný. Řeším z převážné části plány péče na další den pro všechny naše sestřičky z domácí péče. Péči je potřeba plánovat tak, aby se trasa jela systematicky za sebou. Je nutné procházet zápisy kolegů, aby bylo uvedeno vše potřebné pro zdravotní pojišťovny. Komunikuji s lékaři a řeším příchozí telefony. V průběhu dne je třeba řešit s kolegyněmi v terénu aktuální situaci a případné změny v péči. Když je potřeba, tak kromě tohoto jedu i do terénu na nějaký akutní případ, aby se kolegyně nemusely vracet ze své trasy. Jsou dny, kdy sedím celý den s telefonem u ucha a řeším příjmy nových klientů se sociálními pracovnicemi z nemocnic, protože když se to sejde, volají všechny ve stejný den, a to bývá hodně náročné.
Co vás na práci nejvíce těší?
Nejvíce mě asi těší spokojený kolektiv našich sestřiček a úsměvy našich klientů. Těší mě to, že holky dělají fakt s radostí a nepanuje tu mezi námi ponorka. Baví mě moje práce, protože krom potřebné administrativy mohu jezdit i ke klientům na péči. Abych je poznala, viděla, jak se stav vyvíjí a nesedím jen u papírů.
Jaké jsou benefity práce v Ledaxu?
Obrovský benefit vidím v tom, že si mohu práci po domluvě s vedením uzpůsobit rodině a zařídit si třeba své osobní věci i během dne, pokud to jde. Nesedím v kanceláři od – do, část práce lze udělat i doma. Naše firma je nakloněna i vzdělávání, takže pokud máme zájem o nějaký kurz či seminář, snaží se vždy vyjít vstříc, což je super! A největším benefitem je pro mě skvělá šéfová! :-)